REGULAMIN SPRZEDAŻY BILETÓW

I. SŁOWNICZEK POJĘĆ

  1. Kino – Kino Spectrum, zlokalizowane w Gdańsku, przy ul. Garncarskiej 18/20, składające się z dwóch sal kinowych: Sala Głównej i Sali OFF;

  2. Regulamin – niniejszy Regulamin zakupu Biletów do Kina za pośrednictwem strony internetowej https://bilety.kinospektrum.pl/ oraz zakupu Biletów w kasie Kina;

  3. Bilet – dokument uprawniający do uczestnictwa w oznaczonym seansie w Kinie, na miejscu przypisanym do niego (za wyjątkiem Sali OFF), nabyty zarówno poprzez Witrynę jak i w kasie Kina;

  4. Witryna – strona internetowa, adres: https://bilety.kinospektrum.pl/, umożliwiająca zakup Biletów on-line;

  5. Operator strony internetowej – Paweł Smika prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ SMIKA VISUALNET.PL, pod adresem: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 19, 41-808 Zabrze, NIP 6482489680;

  6. Kupujący – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawarła ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży Biletu lub zmierza do jej zawarcia;

  7. Sprzedawca – Ewa Hronowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Sopocka Odessa Ewa Hronowska, ul. Bohaterów Monte Cassino nr 54, 81-759 Sopot, NIP: 5851336352;

  8. Seans – projekcja utworu audiowizualnego – filmu – na dowolnym nośniku;

  9. Operator płatności – Centrum Rozliczeniowe PayU, za pośrednictwem którego przeprowadzane są rozliczenia transakcji zakupu biletów dokonane przez kupującego w serwisie za pomocą dostępnych form płatności;

  10. Polityka prywatności – zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych Kupujących, przechowywania i ochrony danych osobowych.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa szczegółowe warunki dokonywania zakupu Biletów do Kina za pośrednictwem Witryny, która jest obsługiwana i zarządzana przez Operatora strony internetowej oraz Biletów w kasie.

  2. Bilet uprawnia do uczestnictwa w konkretnym Seansie, w dacie i godzinie wskazanej na Bilecie.

  3. Bilet na Seans w Sali OFF nie ma przypisanego miejsca – posiadacz Biletu uprawniony jest do zajęcia jednego z nienumerowanych miejsc dostępnych w Sali. Sala OFF wyposażona jest w kanapy i niestandardowe siedziska. Produkty oferowane w barze w Sali OFF są płatne zgodnie z cennikiem dostępnym przy barze.

  4. W przypadku niewykorzystania Biletu, nie przysługuje zwrot opłaty za Bilet ani wymiana Biletu na inny termin (tj. dzień, godzina).

  5. Zwrot ceny zakupu Biletu dopuszczalny jest jedynie w przypadku braku możliwości skorzystania z Seansu z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy.

  6. Zwrot kwot wpłaconych przez Kupującego nastąpi przelewem na konto za pośrednictwem, którego Kupujący dokonał zapłaty za Bilet.

  7. Zwrot ceny Biletu nie jest możliwy, gdy posiadacz Biletu został wyproszony z Seansu lub wyprowadzony przez obsługę Kina z uwagi na jego niewłaściwe zachowanie.

  8. Bilet można nabyć do czasu rozpoczęcia Seansu.

  9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany i aktualizacji treści Regulaminu w dowolnym momencie, przy czym każda zmiana Regulaminu jest przekazywana Kupującym poprzez zamieszczenie informacji o zmianie na Stronie internetowej oraz w kasie Kina, a także publikację zmienionego Regulaminu na Stronie internetowej oraz w kasie Kina. Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w dniu jego opublikowania.

  10. Przed skorzystaniem z procesu zakupu Biletów, Kupujący powinien zapoznać się z Regulaminem i potwierdzić fakt, że przeczytał i zaakceptował jego treść.

  11. Sprzedawca oferuje następujące rodzaje Biletów:

    1. Bilety ulgowe;

    2. Bilety normalne;

    3. Bilet na wydarzenia specjalne.

  12. Bilety ulgowe przeznaczone są dla:

    1. Osób, do ukończenia 18 roku życia;

    2. Studentów;

    3. Osób, które ukończyły 65 rok życia;

    4. Osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów.

  13. W przypadku zakupu Biletu Ulgowego, Kupujący powinien legitymować się dokumentem potwierdzającym przesłankę umożliwiającą skorzystanie mu z Biletu Ulgowego oraz okazać w/w dokument na żądanie obsługi Kina.

  14. W przypadku zakupu Biletu ze zniżką bez stosownych uprawnień, możliwa jest dopłata różnicy ceny do Biletu Normalnego.

  15. Bilet na wydarzenia specjalne dostępny będzie zgodnie z Regulaminem danego Wydarzenia.

  16. Potrzebę otrzymania faktury VAT dokumentującej zakup Biletu należy zgłosić przed nabyciem Biletu. Fakturę VAT Kupujący otrzyma automatycznie na adres e-mail, jeżeli w momencie zakupu Biletu wskazał potrzebę otrzymania faktury i podał numer NIP.

  17. Jeśli Kupujący chce otrzymać fakturę bez NIP, żądanie wystawienia faktury należy zgłosić Sprzedawcy w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu Biletu. Wniosek o wystawienie faktury VAT należy przesłać na adres e-mail: info@spatif.sopot.pl bądź pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy.

III. ZAKUP BILETÓW DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Bilety mogą być zakupione w kasie Kina lub on-line poprzez Witrynę.

  2. Korzystanie z Witryny jest możliwe pod warunkiem dostępu do sieci Internet oraz posiadania adresu e-mail, na który Kupujący otrzyma bilet po zakupie, a także programu umożliwiającego podgląd i wydruk biletów zapisanych w formacie PDF.

  3. W celu nabycia Biletu on-line, należy wypełnić formularz zakupu poprawnymi i aktualnymi danymi osobowymi i postępować zgodnie z instrukcjami umieszczonymi w Witrynie.

  4. Podczas zakupu Biletu należy dokonać wyboru dnia i godziny Seansu, rodzaju i ilości Biletów.

  5. W trakcie procesu zakupu Biletu, Kupujący może dokonać wyboru miejsca za pomocą wizualizacji sali kinowej.

  6. Bilety przechowywane są w koszyku przez 20 minut. Po tym czasie wybrane miejsca zostaną usunięte z koszyka, co umożliwi ich nabycie innym Kupującym, a rezerwacja zostanie anulowana.

  7. Po opłaceniu, Bilet zostanie przesłany na adres e-mail Kupującego wskazany podczas składania zamówienia.

  8. Po zakupie Biletu, Bilet można wydrukować samodzielnie lub okazać go na urządzeniu mobilnym.

  9. Kupujący odpowiedzialny jest za prawidłowy wydruk Biletu oraz ochronę Biletu na swojej skrzynce pocztowej. Nie jest możliwe wysłanie Biletu po raz kolejny.

  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ustanowienia limitów Biletów w ramach jednego zakupu. Jednorazowo można dokonać maksymalnie jednej transakcji na nie więcej niż 10 osób.

  11. Bilet uprawnia do wzięcia udziału w jednym Seansie, a jego okazanie jest warunkiem koniecznym uczestniczenia w Seansie.

IV. PŁATNOŚĆ ZA BILETY

  1. Zapłata za Bilet zamówiony poprzez Witrynę odbywa się za pośrednictwem dostępnych usług płatniczych, do których Kupujący zostanie przekierowany niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na zasadach określonych w regulaminie dokonywania płatności w usługach płatniczych.

  2. Płatności wynikające z jednego zamówienia zawierają cenę wszystkich zamówionych Biletów. Należy ich dokonać jednorazowo i w całości.

  3. Ceny wskazane na Witrynach, w potwierdzeniu zamówienia i na Bilecie – są kwotami brutto, tj. zawierają podatek VAT obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wskazane są w złotych polskich.

  4. Nieopłacenie Biletu powoduje anulowanie rezerwacji.

  5. Po dokonaniu płatności Kupujący otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem, która zostanie wysłana na adres podany podczas składania zamówienia.

  6. Reklamacje dotyczące płatności należy składać zgodnie z regulaminem opublikowanym na stronie internetowej odpowiedniego dostawcy poszczególnych usług płatniczych.

  7. Korzystając z płatności wybranej usługi płatniczej, Kupujący akceptuje zasady płatności i politykę prywatności wybranej przez siebie usługi płatniczej.

V. ZAKUP BILETÓW W KASIE

  1. Kupujący ma możliwość zakupu Biletu papierowego w kasie Kina.

  2. Sprzedaż biletów w kasach jest możliwa pod warunkiem ich dostępności.

  3. Kupujący odpowiada za bezpieczeństwo Biletu. Przekazanie go przez Kupującego innej osobie, jego kopiowanie, zagubienie, utrata, jak również udostępnienie przez Kupującego Biletu osobom trzecim może uniemożliwić Kupującemu uczestnictwo w Seansie.

  4. Kasa przyjmuje płatność w polskich złotych oraz akceptuje karty płatnicze.

VI. ZWROT BILETÓW

  1. Zakupionych biletów nie można wymienić na Bilety na inny Seans.

  2. Zgodnie z art. 38 ust. 12 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie dotyczy umowy o świadczenie usług związanych z rozrywką, sportem lub kulturą zdarzenia, jeżeli umowa określa dzień lub okres świadczenia usługi.

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. W związku z procesem zakupu biletów za pośrednictwem Witryny, Użytkownik przekazuje Operatorowi Witryny swoje dane osobowe. Administratorem danych osobowych jest Ewa Hronowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Sopocka Odessa Ewa Hronowska, ul. Bohaterów Monte Cassino nr 54, 81-759 Sopot, NIP: 5851336352.

  2. Korzystanie z Witryny jest dobrowolne, jednak skorzystanie z niektórych usług w szczególności w celu dokonania zakupu Biletu, może wiązać się z koniecznością podania danych osobowych Kupującego.

  3. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu realizacji zamówienia, a także w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora, w celach marketingowych oraz innych, wymaganych przez obowiązujące przepisy (np. sporządzanie dokumentacji podatkowej, obsługa procesu reklamacyjnego czy zwrot biletów). Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności.

  4. Kupujący ma prawo dostępu do podanych danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, żądania ich usunięcia, prawo ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych i prawo przenoszenia danych. Kupującemu przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.

  5. Za zgodą Kupującego, dane mogą być również przetwarzane w celu przesłania informacji handlowej drogą elektroniczną, za pośrednictwem udostępnionego adresu e-mail lub/i numeru telefonu. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody Kupującego, przysługuje mu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.

  6. W ramach realizacji zamówienia, dane osobowe Kupującego zostaną ujawnione podmiotom trzecim, świadczącym usługi dla i w imieniu Sprzedawcy.

VIII. REKLAMACJE

  1. Wszelkie pytania i reklamacje dotyczące procesu zakupu Biletu za pośrednictwem Witryny należy zgłaszać poprzez wiadomość e-mail, na adres: kontakt@kinospektrum.pl.

  2. Przedmiotem reklamacji jest wykonanie usługi sprzedaży Biletu niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.

  3. Reklamacja powinna być złożona w terminie 14 dni od dnia zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji. Reklamację złożoną po terminie pozostawia się bez rozpoznania, o czym Kupujący zostanie niezwłocznie powiadomiony.

  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku niemożności załatwienia reklamacji w w/w terminie, Kupujący zostanie o tym poinformowany i podana zostanie przyczyna przedłużenia terminu oraz przewidywany czas udzielenia odpowiedzi. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą mailową.

  5. W reklamacji Kupujący powinien wskazać, czego dotyczy reklamacja, oraz podać numer transakcji.

  6. Rozpatrzenie reklamacji nie wyłącza prawa Kupującego do dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych.

  7. Konsumentowi przysługuje możliwość skorzystania z następujących, pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń oraz rozpatrywania reklamacji:

  1. możliwość zwrócenia się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich,

  2. wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej;

  3. zwrócenie się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc w zakresie ochrony interesów i praw Konsumentów. Bezpłatną pomoc Konsumentom w zakresie ochrony ich praw i interesów świadczą także organizacje społeczne, takie jak np. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.

  4. Użytkownicy będący Konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy właściwym Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Użytkownicy będący Konsumentami mają również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: ec.europa.eu/consumers/odr.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą:

    1. pod adresem e-mail: kontakt@kinospektrum.pl,

    2. numerem kontaktowym: 453 617 091;

    3. pocztą tradycyjną pod adresem: Garncarska 18/20, 80-894 Gdańsk.

  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.

  3. Niniejszy Regulamin jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej, która umożliwia jego pobieranie, nagrywanie i drukowanie, a także w kasie Kina.

 

REGULAMIN Subskrypcji

I. SŁOWNICZEK POJĘĆ
1. Kino – Kino Spectrum, zlokalizowane w Gdańsku, przy ul. Garncarskiej 18/20, składające się z dwóch sal kinowych: Sala Głównej i Sali OFF;
2. Regulamin – niniejszy Regulamin oraz regulamin sprzedaży biletów dostępny na stronie internetowej https://bilety.kinospektrum.pl/;
3. Kupujący – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawarła ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży karty członkowskiej i dokonała opłaty lub została obciążona opłatą;
4. Subskrypcja – abonament uprawniający kupującego do uczestnictwa w seansach filmowych,
z limitem trzech filmów dziennie, w okresie trwania subskrypcji. Realizacja subskrypcji obejmuje cały regularny repertuar, za wyjątkiem: cyklicznych tematycznych przeglądów filmowych, pokazów w ramach kina na kozetce, retransmisji koncertów i spektakli teatralnych oraz projekcji festiwalowych;
5. Karta członkowska – dokument uprawniający do uczestnictwa w seansach (maksymalnie trzech dziennie) w Kinie, w okresie trwania subskrypcji, nabyty przez Witrynę, przesyłany on-line na adres e-mail kupującego oraz wydawany w kasie kina;
6. Miesięczny plan płatności – opłata miesięczna uiszczana z góry, rozpoczynającą się w dniu wysłania przez sprzedawcę e-maila z potwierdzeniem zawarcia umowy;
7. Data rozpoczęcia subskrypcji – data wysłania przez sprzedawcę e-maila z potwierdzeniem zawarcia umowy;
8. Okres rozliczeniowy – miesiąc kalendarzowy, za który pobierana jest opłata abonamentowa, przy użyciu wybranej metody płatności;
9. Okres subskrypcji – okres obowiązywania umowy;
10. Witryna – strona internetowa, adres: https://bilety.kinospektrum.pl/, umożliwiająca zakup karty członkowskiej on-line;
11. Operator strony internetowej – Paweł Smika prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ SMIKA VISUALNET.PL, pod adresem: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 19, 41-808 Zabrze, NIP 6482489680;
12. Sprzedawca – Ewa Hronowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Sopocka Odessa Ewa Hronowska, ul. Bohaterów Monte Cassino nr 54, 81-759 Sopot, NIP: 5851336352, REGON: 810475070;
13. Seans – projekcja utworu audiowizualnego – filmu – na dowolnym nośniku;
14. Operator płatności – Centrum Rozliczeniowe Przelewy24, za pośrednictwem którego przeprowadzane są rozliczenia transakcji zakupu biletów dokonane przez kupującego w serwisie za pomocą dostępnych form płatności;
15. Polityka prywatności – zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych Kupujących, przechowywania i ochrony danych osobowych.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa szczegółowe warunki dokonywania zakupu kart członkowskich za pośrednictwem Witryny, która jest obsługiwana i zarządzana przez Operatora strony internetowej.
2. W przypadku niewykorzystania karty członkowskiej, nie przysługuje zwrot opłaty za kartę członkowską ani wymiana karty członkowskiej na inny termin (tj. dzień, godzina).
3. Zwrot ceny zakupu karty członkowskiej dopuszczalny jest jedynie w przypadku odstąpienia od umowy.
4. Zwrot kwot wpłaconych przez Kupującego nastąpi przelewem na konto za pośrednictwem, którego Kupujący dokonał zapłaty za kartę członkowską.
5. Zwrot kwot wpłaconych przez Kupującego nie jest możliwy, gdy posiadacz Biletu został wyproszony z Seansu lub wyprowadzony przez obsługę Kina z uwagi na jego niewłaściwe zachowanie.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany i aktualizacji treści Regulaminu w dowolnym momencie, przy czym każda zmiana Regulaminu jest przekazywana Kupującym poprzez zamieszczenie informacji o zmianie na Stronie internetowej oraz w kasie Kina, a także publikację zmienionego Regulaminu na Stronie internetowej oraz w kasie Kina. Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w dniu jego opublikowania.
7. Przed skorzystaniem z procesu zakupu karty członkowskiej, Kupujący powinien zapoznać się z Regulaminem i potwierdzić fakt, że przeczytał i zaakceptował jego treść.
8. Potrzebę otrzymania faktury VAT dokumentującej zakup karty członkowskiej należy zgłosić przed nabyciem Biletu. Fakturę VAT Kupujący otrzyma automatycznie na adres e-mail, jeżeli w momencie zakupu Biletu wskazał potrzebę otrzymania faktury i podał numer NIP.
9. Jeśli Kupujący chce otrzymać fakturę bez NIP, żądanie wystawienia faktury należy zgłosić Sprzedawcy w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu Biletu. Wniosek o wystawienie faktury VAT należy przesłać na adres e-mail: info@spatif.sopot.pl bądź pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy.

III. ZAKUP KARTY CZŁONKOWSKIEJ
1. Karta członkowska może być zakupiona on-line poprzez Witrynę, po założeniu konta w serwisie.
2. Korzystanie z Witryny jest możliwe pod warunkiem dostępu do sieci Internet oraz posiadania adresu e-mail, na który Kupujący otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia, po zakupie.
3. W celu nabycia karty członkowskiej on-line, należy wypełnić formularz zakupu poprawnymi i aktualnymi danymi osobowymi i postępować zgodnie z instrukcjami umieszczonymi w Witrynie.
4. Jedna osoba może dokonać zakupu tylko jednej karty członkowskiej. Kupujący nie może dokonać zakupu karty w imieniu innej osoby. Złożenie zamówienia oznacza żądanie rozpoczęcia świadczenia usługi niezwłocznie po otrzymaniu e-maila zawierającego elektroniczną kartę członkowską.
5. Sprzedający może odmówić zakupu sprzedaży karty członkowskiej w sytuacji, gdy kupujący:
1) nie ukończył 16 roku życia;
2) nie posiada zdolności prawnej lub pełnej zdolności do czynności prawnych lub w przypadku ograniczonej zdolności do czynności prawnych działa bez zgody rodzica lub opiekuna prawnego;
3) nie dokonał płatności za kartę członkowską;
4) przed złożeniem zamówienia naruszył regulamin sprzedaży biletów dostępny na stronie internetowej https://bilety.kinospektrum.pl/;
6. Po opłaceniu, karta członkowska zostanie przesłany na adres e-mail kupującego wskazany podczas składania zamówienia.
7. Składając zamówienie, kupujący zobowiązuje się do opłacenia w całości opłaty abonamentowej za okres trwania subskrypcji. Opłatę za subskrypcję należy uiścić zgodnie z miesięcznym planem płatności.
8. Po zakupie karty członkowskiej, kartę można wydrukować samodzielnie lub okazać ją na urządzeniu mobilnym oraz odebrać fizyczną kartę w kasie kina. Sprzedawca nie wysyła fizycznych kart członkowskich na adres kupujących.
9. Umowa zostaje zawarta w momencie wysłania przez sprzedawcę e-maila potwierdzającego, zawierającego kartę członkowską on-line. Aby uzyskać fizyczną kartę członkowską, kupujący zobowiązany jest do okazania w Kinie e-maila z informacją potwierdzającą zawarcie umowy w formie wydruku lub w formie elektronicznej na urządzeniu mobilnym.
10. Kupujący odpowiedzialny jest za prawidłowy wydruk karty członkowskiej oraz ochronę karty członkowskiej na swojej skrzynce pocztowej.
11. Karta członkowska jest automatycznie przedłużana, aż do rezygnacji. Kupujący, o ile nie zrezygnuje z członkostwa przed data rozliczenia, upoważnia sprzedawcę do pobrania opłaty abonamentowej za następny okres rozliczeniowy przy użyciu wybranej przez siebie metody płatności. Sprzedawca, w celu umożliwienia rezygnacji z subskrypcji, przekaże kupującemu na adres e-mail informację o kończącym się okresie rozliczeniowym (3 dni przed automatycznym przedłużeniem).

IV. PŁATNOŚĆ I REZYGNACJA
1. Zapłata za Bilet zamówiony poprzez Witrynę odbywa się za pośrednictwem dostępnych usług płatniczych, do których Kupujący zostanie przekierowany niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na zasadach określonych w regulaminie dokonywania płatności w usługach płatniczych. Składając zamówienie, kupujący jest zobowiązany do podania danych karty płatniczej (kredytowej lub debetowej), która zostanie powiązana z kontem kupującego i będzie ważna przez cały okres subskrypcji. W przypadku utraty ważności karty płatniczej sprzedawca zwróci się do kupującego o podanie aktualnych danych ważnej karty płatniczej. Kupujący ponosi odpowiedzialność za wszelkie niepobrane, należne kwoty. Jeżeli płatność nie może być zrealizowana ze względu na upływ terminu ważności, brak środków lub z innych przyczyn i jeżeli kupujący nie zrezygnuje z członkostwa, sprzedawca ma prawo do zawieszenia karty członkowskiej do momentu pobrania opłaty abonamentowej.
2. Ceny wskazane na Witrynach są kwotami brutto, tj. zawierają podatek VAT obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wskazane są w złotych polskich.
3. Karta członkowska zostanie przekazana kupującemu w formie elektronicznej w dniu dokonania płatności.
4. Kupujący może zrezygnować z karty członkowskiej w dowolnym momencie, przy czym możliwość korzystania z karty będzie zapewniona do końca okresu rozliczeniowego. Kupujący może zrezygnować z subskrypcji przy wykorzystaniu linka załączonego do wiadomości e-mail wysłanej przez sprzedawcę przy założeniu konta i przypomnieniu o nadchodzącym terminie płatności. Płatności są bezzwrotne: sprzedawca nie zwraca środków z tytułu niewykorzystania w całości członkostwa, ani niewykorzystanych seansów oferowanych w Kinie. W celu jego anulowania należy wykonać instrukcje przewidziane w Witrynie. Rezygnacja z członkostwa powoduje automatyczne zlikwidowanie konta na koniec danego okresu rozliczeniowego.
5. Nieopłacenie karty członkowskiej powoduje anulowanie zamówienia.
6. Reklamacje dotyczące płatności należy składać zgodnie z regulaminem opublikowanym na stronie internetowej odpowiedniego dostawcy poszczególnych usług płatniczych.
7. Korzystając z płatności wybranej usługi płatniczej, Kupujący akceptuje zasady płatności
i politykę prywatności wybranej przez siebie usługi płatniczej.
8. Kupujący może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia subskrypcji. Aby odstąpić od umowy, należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na adres e-mail kontakt@kinospektrum.pl.
9. Zwrot całości zapłaconej opłaty abonamentowej kupujący otrzyma niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od przekazania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
10. Jeśli kupujący skorzysta z karty członkowskiej w okresie odstąpienia, zostanie obciążony całkowitą ceną biletów do kina nabytych przez kupującego. W przypadku wielokrotnych wizyt w kinie w okresie odstąpienia z wykorzystaniem karty członkowskiej, kupujący oświadcza, iż jest świadomy, że ich koszt może przewyższyć opłatę abonamentową zapłaconą za okres korzystania z karty.


V. WARUNKI KORZYSTANIA Z KART CZŁONKOWSKICH
1. Karta członkowska uprawnia kupującego do otrzymania jednego miejsca (pod warunkiem dostępności i wcześniejszego uzyskania biletu) na każdy seans filmowy (w dniach, kiedy kino jest otwarte), dostępny dla publiczności za wyjątkiem: cyklicznych tematycznych przeglądów filmowych, pokazów w ramach kina na kozetce, retransmisji koncertów i spektakli teatralnych oraz projekcji festiwalowych;
2. Kino nie ma obowiązku wyświetlania wszystkich filmów, które wchodzą na ekrany polskich kin, ani do wyświetlania żadnego konkretnego filmu.
3. Wszystkie seanse filmowe podlegają ograniczeniom obowiązującym w dniu seansu (w tym m. in. ograniczeniom wiekowym) oraz regulaminowi kina. Karty członkowskiej nie można używać w połączeniu z jakimikolwiek innymi promocjami oferowanymi przez kino (chyba że ustalono inaczej) ani do udokumentowania swojego wieku.
4. Posiadacz karty członkowskiej jest uprawniony do uczestnictwa w maksymalnie trzech, różnych seansach dziennie. Posiadacz karty członkowskiej nie może posiadać więcej niż trzech biletów dziennie (i nie więcej niż jeden na wybrany film) zakupionych dla siebie na seanse, które się jeszcze nie zakończyły. Przed udziałem w seansie posiadacz karty członkowskiej zobowiązany jest do odebrania biletu na konkretny seans. Posiadacz karty członkowskiej nie może nabywać biletów dla osób trzecich.
5. Posiadacz karty członkowskiej w celu odbioru biletu, zobowiązany jest pokazać kartę członkowską w kasie kina. Karta członkowska zostanie zweryfikowana przez pracownika kina, który może zażądać okazania dodatkowego dokumentu tożsamości. Po pozytywnej weryfikacji karty członkowskiej, bilet na wybrany seans i godzinę, o ile jest dostępny, zostanie wydany użytkownikowi karty. Karta członkowska upoważnia kupującego do oglądania wyłącznie jednego seansu równocześnie i nie można za jej pomocą kupić biletu na seans, którego projekcja rozpoczęła się przed zakończeniem wyświetlania filmu, na który wcześniej został kupiony bilet.
6. Karta członkowska jest ważna od daty rozpoczęcia przez okres subskrypcji.


VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. W związku z procesem zakupu biletów za pośrednictwem Witryny, użytkownik przekazuje Operatorowi Witryny swoje dane osobowe. Administratorem danych osobowych jest Ewa Hronowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Sopocka Odessa Ewa Hronowska, ul. Bohaterów Monte Cassino nr 54, 81-759 Sopot, NIP: 5851336352.
2. Korzystanie z Witryny jest dobrowolne, jednak skorzystanie z niektórych usług w szczególności w celu dokonania zakupu Biletu, może wiązać się z koniecznością podania danych osobowych Kupującego.
3. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu realizacji zamówienia, a także w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora, w celach marketingowych oraz innych, wymaganych przez obowiązujące przepisy (np. sporządzanie dokumentacji podatkowej, obsługa procesu reklamacyjnego czy zwrot biletów). Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności.
4. Kupujący ma prawo dostępu do podanych danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, żądania ich usunięcia, prawo ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych i prawo przenoszenia danych. Kupującemu przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
5. Za zgodą Kupującego, dane mogą być również przetwarzane w celu przesłania informacji handlowej drogą elektroniczną, za pośrednictwem udostępnionego adresu e-mail lub/i numeru telefonu. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody Kupującego, przysługuje mu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.
6. W ramach realizacji zamówienia, dane osobowe Kupującego zostaną ujawnione podmiotom trzecim, świadczącym usługi dla i w imieniu Sprzedawcy.


VII. REKLAMACJE
1. Wszelkie pytania i reklamacje dotyczące procesu zakupu Biletu za pośrednictwem Witryny należy zgłaszać poprzez wiadomość e-mail, na adres: kontakt@kinospektrum.pl.
2. Przedmiotem reklamacji jest wykonanie usługi sprzedaży Biletu niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.
3. Reklamacja powinna być złożona w terminie 14 dni od dnia zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji. Reklamację złożoną po terminie pozostawia się bez rozpoznania, o czym Kupujący zostanie niezwłocznie powiadomiony.
4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku niemożności załatwienia reklamacji w w/w terminie, Kupujący zostanie o tym poinformowany i podana zostanie przyczyna przedłużenia terminu oraz przewidywany czas udzielenia odpowiedzi. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą mailową.
5. W reklamacji Kupujący powinien wskazać, czego dotyczy reklamacja, oraz podać numer transakcji.
6. Rozpatrzenie reklamacji nie wyłącza prawa Kupującego do dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych.
7. Konsumentowi przysługuje możliwość skorzystania z następujących, pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń oraz rozpatrywania reklamacji:
a. możliwość zwrócenia się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich,
b. wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej;
c. zwrócenie się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc w zakresie ochrony interesów i praw Konsumentów. Bezpłatną pomoc Konsumentom w zakresie ochrony ich praw i interesów świadczą także organizacje społeczne, takie jak np. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
d. Użytkownicy będący Konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy właściwym Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Użytkownicy będący Konsumentami mają również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: ec.europa.eu/consumers/odr.


VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą:
a. pod adresem e-mail: kontakt@kinospektrum.pl,
b. pocztą tradycyjną pod adresem: Garncarska 18/20, 80-894 Gdańsk.
2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
3. Niniejszy Regulamin jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej, która umożliwia jego pobieranie, nagrywanie i drukowanie, a także w kasie Kina.